Børnetelefonen

Rådgivning

Henvender sig til:

Børn, Unge
Nuhjælp børnetelefonen gratis chat

Åbningstider

BørneTelefonen er åben alle dage, året rundt, mandag-fredag fra kl. 07 til 02 og lørdag-søndag fra kl. 11 til 02.

Rådgivningsform

Chat, Telefonisk

Portalbeskrivelse

DIN LINJE TIL EN VOKSEN DER LYTTER

BørneTelefonen er DIN linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte.

Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De frivillige rådgivere, som du kan tale med eller skrive med på BørneTelefonen, er voksne over 21 år. De arbejder i forvejen med børn og unge – eller er i gang med en uddannelse, der handler om børn og unge. De får en særlig uddannelse hos BørneTelefonen, så de bliver rigtig gode til at lytte og stille spørgsmål.
De frivillige er også anonyme – ligesom dig.

Hvad betyder det at være anonym?

Det betyder, at vi ikke ved, hvem du er. Vi kan ikke se dit nummer, når du ringer eller SMS’er. Og du behøver ikke fortælle os dit navn, hvis du ikke har lyst. Man kan heller ikke se på din telefonregning, at du har ringet eller SMS’et til 116111.
Det er helt gratis at ringe eller SMS’e til 116111.

BørneTelefonen drives af Børns Vilkår.

Bestil NuHjælpsforløb

… Har du brug for økonomisk hjælp til behandling eller dele betalingen op i mindre bidder? Forespørg et NuHjælpsforløb, det er ganske uforpligtende.

Denne er nødvendig for at oprette et NuHjælpsforløb.
Vi opretter også NuHjælps forløb med behandlere, som ikke er i vores database.
100 kr./mdr
Det er uforpligtende at forespørge om et NuHjælpsforløb. Ingen af dine info vil blive delt med 3. part.
Behandler information

… Har du ikke brug for økonomisk hjælp eller interesseret i et NuHjælpsforløb kan du kontakte behandlere, kvit og frit. Vi ville dog blive glade for et like eller follow på sociale medier.

Børnetelefonen

*Ved at forespørge NuHjælpsforløb accepterer du NuHjælps privatlivspolitik.